Vem sa att människor är sociala varelser?

Den här tisdagskvällen kan vara en av de mest osociala kvällar jag och min mister varit med om tillsammans.

När det var dags för middag ringde hans mobil och han var tvungen att åka tillbaka till jobbet en sväng. Jag var med andra ord tvungen att äta själv. När han kom tillbaka skulle han spela tv-spel, vilket antagligen är den minst sociala aktiviteten som finns. När han spelat klart och jag hoppades på lite umgänge tog han fram sin laptop och satte sig bredvid mig i soffan, där jag redan satt med en dator i knäet.

Och så har vi suttit nu hela kvällen.

Pricken över i:et var det här:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Det värsta är att jag känner igen mig...

Postat av: Yohanna

Haha!! Va roligt!

2011-04-06 @ 12:37:39
URL: http://yoohannaa.devote.se
Postat av: mamsi

haha, det får inte bli en vana....

2011-04-07 @ 17:54:16
Postat av: Johanna

Jamen sådana där kvällar hade jag många när jag var sambo, siddu! ;)



Men en sak hänger jag inte med på. Har min bror en laptop?!

2011-04-15 @ 00:33:46
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback