Nu får det vara nog!

Idag börjar jag skolan igen!
Jag läser från och med nu och fram till sommaren statsvetenskap. På distans.
Det betyder att jag kommer att vara hemma på dagarna (om jag inte jobbar) och läsa, läsa och läsa.
OCH BLOGGA, hade jag tänkt.

För min egen skull. För att inte bli förslappad och insnöad så ska jag verkligen försöka.

Nu sitter jag och småfnissar för mig själv. Det är ju sjukt att jag sitter och skriver det här. Jag vet ju någonstans innerst inne att det inte kommer att funka. Men jag ska försöka.

Egentligen undrar jag varför jag sitter och skriver det här över huvudtaget. Varför kan jag inte bara börja skriva i bloggen om jag känner för det? Varför måste jag varje gång berätta att jag ska skriva? Jag vet inte ens själv, men så här är det ju varje gång. Jag fattar ju att jag inte uppfattas som särskilt pålitlig längre.

Jaja, nu kör vi! Statsvetenskap och blogglife, here I come!

eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du måste blogga! Hur ska jag annars veta hur du har det? Ja, just det. Blogga nu ;)

Postat av: Jonna

Ja, jag vet. Det är bland annat för dig jag gör det ju! Jag blir ju typ arg om inte du bloggar på en dag, så jag insåg att jag är så jävla dålig själv! För din skull, nu kör jag! :)

2011-01-24 @ 13:00:24
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Börja blogga nu!! Jag går in på den ca 3 gånger om dagen men inget händer! Bättring nu jonis!PUSS!

2011-01-25 @ 16:31:17
URL: http://yoohannaa.devote.se
Postat av: Johanna

Jag tror dig inte.

Men jag blir glad om du motbevisar mig. ;)

2011-01-26 @ 23:35:40
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback