Att ta till vara

Jag och min Mister håller just nu på med ett litet projekt.
Vi har varit ute efter ett nytt soffbord ganska länge, eftersom glasbordet vi har nu måste torkas av HELA tiden.

Förra veckan berättade jag det för min kära svärmor som då kom på att dom hade ett gammalt bord stående som man kanske skulle kunna måla och göra fint.

Och det är alltså det vi håller på med just nu. Idag har vi lagt på ett lager med grundfärg och inom kort kommer det att vara på plats hemma hos oss. Det blir mycket snyggare när det blir vitt kan jag lova!




Kommentarer
Postat av: L1

Det kommer bli riktigt snyggt ;) snart har vi 5 bord i lägenheten... :P

2010-08-19 @ 19:47:59
Postat av: Jonna

Ja, haha! Det är perfekt! 5 bord och tre tv-apparater på 47 kvadrat! :)

Postat av: mamsi

Haha, ja det är bra jobbat med fem bord och tre tv-apparater på 47 kvadrat.

Men en tv, och ett bord försvinner ju till Sundsvall snart.

2010-08-21 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback