Tredje gången gillt!

Egentligen hade jag bestämt mig för att aldrig mer blogga.
"Jag kan ändå inte göra det fullt ut, då är det ingen idé!", har jag tänkt.

MEN.
- Vem har sagt att man måste blogga varje dag för att det ska räknas?
- Vem har sagt att man måste bli en ny Blondinbella för att man har en blogg?
- Vem har sagt att man inte bara kan blogga för att man tycker att det är kul (ibland) och framförallt NÄR man tycker att det är kul?

Så nu startar jag jcb.blogg.se, IGEN.
Mest för mig själv och de närmaste.


För tredje gången gör jag "bloggcomeback". Helt kravlöst. Tredje gången gillt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till då. Nu länkar jag visst till min nya blogg. Hade inte tänkt att go official förrän jag har skaffat mig en snygg header och fått en ordentlig design. Men nu råkar jag visst göra det ändå.

Postat av: mamsi

Lycka till sippan och känn inga krav på att vi som håller koll på dig vill ha en uppdatering varje dag.

Jag menar, vi kan gå omkring här och undra och oroa oss med nedbitna naglar, jag, mormor, kusiner, syskon, klasskamrater, fd. klasskamrater, övrig släkt, jobbarkompisar........

Skoja!, du bloggar naturligtvis när du känner, puss då!<3

2010-08-19 @ 09:18:33
Postat av: mamsi

......vlka blå, vackra ögon....måste vara efter morfar........

2010-08-19 @ 09:19:42
Postat av: Sara

Hejsan vad ska du göra idag då??

2010-08-19 @ 09:43:36
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Morfars blå ögon, hi hi!!!!

2010-08-23 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback