Bullfika

Som sagt så unnar vi oss en hel del godsaker och lyx under uppsatsskrivandet. Det måste man göra för att ta sig igenom det. Det är i alla fall vår filosofi. Idag unnade vi oss lunch på stan. På vägen hem gick vi dessutom in på ett bageri och köpte mumsiga bullar. Jag frågade damen i kassan vilka bullar vi skulle köpa för att bli smarta. Resultatet blev det här:



Och jäklar vad smarta vi blev! Hett tips till alla C-uppsats-skribenter alltså, mer bullar och wienerbröd. Det gör susen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

(Jag somnade på golvet efter bullfikat. Hihi.)

Postat av: Jonna

Så smart blev du! :P

2010-11-09 @ 23:17:35
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har ätit Björns hembakta kanelbullar idag, räknas det? Jag känner mig inte så smart, men mätt, nöjd och glad. Och gott var det!

2010-11-09 @ 23:21:21
URL: http://johannavillskriva.blogspot.com
Postat av: mamsi

om det inte funker, så kan det bero på att man faktiskt inte KAN bli smartare, hur mycket "smartisbullar" ni än trycker i er!=), puss då!

2010-11-10 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback