Ge mig förändring och inspiration!

Jag har suttit och tittat på föreläsningar på datorn hela dagen. Jag menar verkligen HELA dagen. Att sitta och titta på en skärm i åtta timmar och försöka förstå någon som snackar om demokratisering och andra svåra grejer kan vara det värsta man kan slösa bort en dag på.

Mitt humör var alltså i botten vid femtiden när sambon kom hem.

Vad händer?
Han kommer hem, kollar brevlådan, hittar en avi och går och hämtar ut ett paket, innehållande hans nya iPhone. Men kul! Är det någon som behöver lite förnyelse i den här familjen så är det väl jag?! Jag funderar till och med på att ta över hans gamla telefon (som är äldre än min nuvarande) bara för att få känna på lite förändring.

Nej, jag vet vad det är jag egentligen behöver.
Ge mig min examen, ett fast jobb och fem veckors semester i sommar!

Nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har han köpt en fucking iPhone?!?!? Oh my.



Och du. Här sitter jag i London och känner också för förändring. Sjukt va?

Postat av: Jonna

Ja, en jäkla iPhone. Som förövrigt inte larmade i morse så att han försöv sig en timme. haha!

Det är faktiskt lite galet att du känner för förändring som bor i ett nytt land och allt. Men ja, jag tror egentligen att jag bara behöver sluta plugga nu. Jag har konstant ångest :S



2011-01-28 @ 10:26:43
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: gabbie

Jag behöver också förändring, fast jag har börjat ny skola med nya vänner osv. Haha, är vi giriga eller?

2011-01-28 @ 12:26:43
URL: http://gabriellakarlsson.tumblr.com
Postat av: Yohanna

Men hallå! Vi kan väl åka till IKEA nästa månad? Efter lönen & köpa lite förändringar? :D PUSSSSS!

2011-01-28 @ 19:18:11
URL: http://yoohannaa.devote.se
Postat av: Johanna

Ja, jag vill också sluta plugga. Vad dum jag är som pluggar då fast jag verkligen inte behöver. ;) Nä, men jag pluggar gärna min fotokurs och min engelskakurs. Men de andra, jobbiga, akademiska... nä, fy!

2011-01-30 @ 01:38:35
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback