Mina iPhone-fördomar har bekräftats

Som jag nämnde igår så har sambon precis fått sin nya iPhone.

De fördomar jag har haft om dessa telefoner och deras ägare innan är:

- Människorna blir uppslukade och nördiga.
- Dessa telefoner kan förstöra förhållanden.
- Det är dålig mottagning.
- Alarmet ringer inte.

Det var mina största fördomar. Inom loppet av ungefär åtta timmar bekräftades samtliga av dessa.

Kl. 23.00 - 00.30 igår, sambon ligger och skapar nya ringsignaler i sängen. Han övergår sedan till att kolla sin facebook och sortera bland alla flashiga "appar". OKONTAKTBAR.

Ungefär vid midnatt, mitt i de ovan nämnda aktiviteterna utbrister han "vart fan är mottagningen?".

Kl. 08.07 i morse, sambon puttar på mig och utbrister "vad fan är klockan?". Han skulle ha varit på jobbet för sju minuter sedan, alarmet har inte ringt.


Ett ord: Hmm...

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Så rätt! Hata Iphone & nej det här handlar inte om att jag är avundsjuk, jag gillar inte iphone! Jag vill ha en vanlig mobiltelefon som jag kan ringa med. :)

Postat av: Grandmother

Å NEJ, Har han skaffat en sån.....Stackars dej, han kommer inte att lyssna ett dugg på dej, bara hålla på med den där Iphonen, HELA TIDEN! Har vänner som har en sån i sin ägo...Och jag säger: Nej fyyy för Iphoner! :=(

2011-02-02 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback