Vardagslyx

Jag och min uppsatskompanjon (till lika svägerska, granne, vän och ibland även sängkamrat) är duktiga på det där med vardagslyx. Att leva fattigt studentliv är vi inte mycket för. Nog för att vi äter nudlar ibland, men då snackar vi lyxiga äggnudlar i ännu lyxigare wok. Parmesan, halloumi, potatisgratäng och quorn hör till basfödan. Och med parmesan menar jag den sorten som kostar 59.90/per förpackning.
Våga vägra studentliv!



Här är ett av våra senaste påhitt. Squash-tagliatelle med quornfärssås gjord på hemlagad vitlökstomatsås och massor av parmesan (som inte syns på bilden). Och för att lyxa till det lite extra: Vatten i vinglas.




Kommentarer
Postat av: mamsi

Ni är så påhittiga så. Det ska bli härligt att bli bjuden på den ena vegetariska middagen efter den andra när du flyttar hem, puss då<3

2010-11-08 @ 21:25:54
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja trycka "gilla" på det här inlägget!

Postat av: Jonna

Ja, kan man inte få en gillaknapp? Det måste ju gå att fixa! :)

2010-11-08 @ 22:48:14
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ska gå på blogspot jag har liksom fixat det, men den syns aldrig!

2010-11-08 @ 23:47:43
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback